reklama

Nedáš mi peniaze? Tak sa daj ostrihať!

Tak takáto milá odpoveď sa mi dostala od fagana, ktorý pýtal odomňa peniaze a ja som povedal nie. A potom dávajte žobrákom peniaze!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Včera som šiel na hokej a pristúpil ku mnechalan, dobre oblečený, okolo 13 – 15 rokov a hovoril, že mu mama dalamálo peňazí a nemá sa ako dostať domov z Nitry do Zlatých Moraviec.Už som ho poznal, pretože som ho stretol pred rokom už dvakrát. Prvýkrát právepo hokeji a keďže bol slušne oblečený, tak som mu uveril. Vtedy mu vrajniekto na hokeji ukradol peňaženku a nemá sa ako dostať domov. Tak som mudal 50 korún. O týždeň som ho stretol znova a zasa sa nemohol dostaťdomov, tak mi ukázal fuckera. Už vtedy sa mi rozum zastavoval. No a akosom písal, včera som ho stretol znova a keďže som ho spoznal, aj keďpodrástol, povedal som rovno nie. No a fagan jeden drzý mi povedal: „Nie?Tak sa daj ostrihať!“ No a potom dávaj žobrákom peniaze. Nedáš? Možno keďchlapčisko podrastie, ešte bude schopný Ťa aj zapichnúť... Ja to už faktnechápem...

Matúš Mažec

Matúš Mažec

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent vysokej školy, čaká ma posledný rok magisterského štúdia a pracujem už 5 rokov v oblasti printových a elektronických médií. Zoznam autorových rubrík:  HokejFutbalOstatné športyZo životaGlosySúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu