reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matúš Mažec

Matúš Mažec

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent vysokej školy, čaká ma posledný rok magisterského štúdia a pracujem už 5 rokov v oblasti printových a elektronických médií. Zoznam autorových rubrík:  HokejFutbalOstatné športyZo životaGlosySúkromné

reklama

Zo života

Je koniec, šepkáš polohlasne

Matúš Mažec

Je koniec, šepkáš polohlasne

Srdce medzi kameňmi, rozdrvené v prach

  • 6. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nedáš mi peniaze? Tak sa daj ostrihať!

Matúš Mažec

Nedáš mi peniaze? Tak sa daj ostrihať!

Tak takáto milá odpoveď sa mi dostala od fagana, ktorý pýtal odomňa peniaze a ja som povedal nie. A potom dávajte žobrákom peniaze!

  • 3. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Stal sa homosexuálom, aby zbalil dievča

Matúš Mažec

Stal sa homosexuálom, aby zbalil dievča

Je veľa spôsobov, ako získať tú svoju pravú vysnívanú. Do módy však prichádza nový spôsob. Dostali sa mi už do uší aj prípady, že sa niekto stal homosexuálom, aby sa dostal do blízkosti svojej milovanej. Možno pritiahnuté za vlasy, ale asi to naozaj funguje.

  • 29. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 23
Konečne môžeme pochváliť aj slovenskú políciu

Matúš Mažec

Konečne môžeme pochváliť aj slovenskú políciu

V tom neprebernom množstve kritiky smerom k slovenskej polícií sa už musel objaviť aj nejaký svetlý bod. Asi len výnimka potvrdzujúca pravidlo, alebo že by svitalo na lepši časy?

  • 23. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 486x
  • 10
Ako je to s chlapmi. Ad: Si fakt milý, ale...

Matúš Mažec

Ako je to s chlapmi. Ad: Si fakt milý, ale...

Ivka Kučerová vo svojom blogu napísala „desatoro“, ktoré odoženie ženy od milého a fajn chalana, a ja sa pokúsim o niečo podobné, čo odháňa nás chalanov. Aj keď klobúk dole pred Tebou Ivka, človek aspoň vie, kde robil chyby, teda niežeby som chodil s taškou z Tesca na rande:)

  • 20. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 72
reklama
Rakovina

Matúš Mažec

Rakovina

Prepísal som jeden krátky úsek môjho života, v resp. to, čo sa kedysi pred desiatimi rokmi naozaj stalo. Napísal som to už pred vyše rokom, mala to byť prvá kapitola knihy, ktorú som však ďalej nepísal. Mená sú vymyslené, osoby sú však skutočné. Chcel by som vedieť Váš názor, je vhodné písať ďalej?

  • 15. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 335x
  • 7
Hrozí Slovensku ničivé zemetrasenie?

Matúš Mažec

Hrozí Slovensku ničivé zemetrasenie?

Dnes som si prečítal jeden článok o tom, že Slovensko by mohlo v najbližšom období zasiahnuť zemetrasenie so silou lokálneho magnitúda viac ako 5. Takéto zemetrasenie by mohlo spôsobiť škody na majetku a zdraví občanov.

  • 14. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Superstaristka Lucia Olešová dvojníčkou Jessicy Biel

Matúš Mažec

Superstaristka Lucia Olešová dvojníčkou Jessicy Biel

Keď som prvýkrát zbadal v superstar Luciu Olešovú, hneď som si povedal, že vyzerá úplne ako americká herečka Jessica Biel.

  • 12. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Zima na Slovensku už klope na dvere

Matúš Mažec

Zima na Slovensku už klope na dvere

Najbližší víkend meteorológovia očakávajú sneženie takmer na celom území Slovenska. Hranica sneženia sa bude každým dňom znižovať a v pondelok by sa mohli snehových prehánok dočkať aj obyvatelia na juhozápade Slovenska.

  • 9. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Až 75 percent nakazených HIV sú heterosexuáli

Matúš Mažec

Až 75 percent nakazených HIV sú heterosexuáli

Svetová zdravotnícka organizácia (WHO) sa domnieva, že až ľudí sa vírusom spôsobujúcim imunitnú nedostatočnosť nakazilo pri heterosexuálnom styku.

  • 6. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 64
reklama
Vymeňte si letné za zimné pneumatiky radšej už teraz

Matúš Mažec

Vymeňte si letné za zimné pneumatiky radšej už teraz

Šiel som v poslednom čase okolo niekoľkých pneuservisov a všetky zívajú prázdnotou. O dva – tri týždne si už však počkáte určite dlhšie. Možno aj dve – tri hodinky.

  • 31. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 25
Poďme nadávať blogerom

Matúš Mažec

Poďme nadávať blogerom

Nadávanie v príspevkoch pod článkami je úplné bežné a „normálne“. Aspoň sa tak zdá. Keď má človek nebodaj svoj názor na nejakú vec, môže očakávať, že ak to nebude v súlade s väčšinovým názorom, tak ho pomyselne v diskusii upália.

  • 26. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 28
Bush varuje pred 3. sv. vojnou, ktorú sám začal

Matúš Mažec

Bush varuje pred 3. sv. vojnou, ktorú sám začal

Tak pán George W. Bush opäť raz pustil „do éteru“ pekné varovanie. Vraj hrozí zo strany Iránu 3. svetová vojna. Tá však už milí moji dávno začala. V budúcnosti sa naše deti budú učiť deň začiatku 3. svetovej vojny 11. september 2001 a ako zámienka sa bude uvádzať útok na World Trade Center, o ktorom tajné služby na čele s Bushom vedeli, avšak nič proti tomu neurobili...

  • 17. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 30
STVčka stúpila vedľa, alebo Zo života chlapca

Matúš Mažec

STVčka stúpila vedľa, alebo Zo života chlapca

Dnes poobede som si náhodou zapol STV 1, kde práve diváci mohli sledovať film Zo života chlapca (USA, 1993). V hlavnej úlohe sa predstavil mladučký Leonardo DiCaprio. Obsadenie ešte vyšperkoval Robert De Niro. Avšak dej filmu bol na danú hodinu viac ako nevhodný.

  • 13. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Kto chce študenta ošklbať, depozit si nájde

Matúš Mažec

Kto chce študenta ošklbať, depozit si nájde

Trošku som preformuloval staré známe príslovie „kto chce psa biť, palicu si nájde.“ Človeku sa niekedy až zastavuje rozum nad tým, akí sú ľudia chamtiví. Ono by sa to ešte dalo pochopiť, keby ten daný jedinec nemá dostatok peňazí, ale keď má raz niekto plnú „zadnicu“ peňazí a aj tak mu nie je dosť, tak to fakt nepochopím...

  • 12. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu