reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matúš Mažec

Matúš Mažec

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent vysokej školy, čaká ma posledný rok magisterského štúdia a pracujem už 5 rokov v oblasti printových a elektronických médií. Zoznam autorových rubrík:  HokejFutbalOstatné športyZo životaGlosySúkromné

reklama

Súkromné

Jeden druhému anjeli

Matúš Mažec

Jeden druhému anjeli

  • 16. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Zo smútku radosť kvitne

Matúš Mažec

Zo smútku radosť kvitne

  • 15. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 536x
  • 0
Tri hodiny ráno

Matúš Mažec

Tri hodiny ráno

Tma, noc, nespím...

  • 15. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Mám divný pocit. Viete prečo? Ja nie...

Matúš Mažec

Mám divný pocit. Viete prečo? Ja nie...

Neviem prečo, ale dnes je nejaký zvláštny deň. Vonku je krásne, svieti slnko, aj keď od západu pribúda oblačnosť, možno bude opäť aj snežiť. No ja mám zvláštny pocit, vlastne nemám pocit, mám zmiešané pocity, ale z čoho? Neviem. Dnes je nejaký zvláštny deň...

  • 7. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 965x
  • 0
Videoblog: Dosť, už stačilo, nechajte hovoriť ju!

Matúš Mažec

Videoblog: Dosť, už stačilo, nechajte hovoriť ju!

Aj Vy už máte plné zuby kecov? Vypočujte si moju spoločníčku na voľné chvíle, ktorá toho veľa nenahovorí, ale keď už niečo povie, tak to stojí zato.

  • 31. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 300x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu